hét platform voor online multimediatrainingen

Veelgestelde vragen

 
veelgestelde-vragen
 

Het kopen van een training

Wat krijg je als je een training koopt?

Krijg ik de training ook als bestand toegestuurd?

Krijg ik een dvd toegestuurd?

Hoe krijg ik toegang tot mijn aankopen?

 

Het bekijken van gekochte trainingen

Hoe bekijk ik mijn gekochte trainingen?

Hoe lang heb ik toegang tot mijn gekochte trainingen?

 

Het innen van gekochte trainingen bij retailpartners (bol.com, Bax-shop, Keymusic, Tonecontrol etc.)

Ik heb een training gekocht in een winkel, hoe krijg ik toegang tot deze training?

Mijn serienummer werkt niet, wat moet ik nu doen?

 

Mijn account

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam aanpassen?

Hoe pas ik mijn wachtwoord aan?

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Ik heb nooit een wachtwoord herstel e-mail van everlearn ontvangen.

Hoe kan ik mij uitschrijven voor de e-mail nieuwsbrief

 

Problemen verhelpen

Er komt geen verbinding tot stand als ik de webinar wil kijken

Ik wil graag een training kopen maar kan deze niet toevoegen aan de winkelwagen.

Ik kan mijn gekochte training niet bekijken?

Hoge kwaliteit training
everlearn streeft naar het leveren van de hoogste kwaliteit. Niet alleen voor de inhoud van de trainingen, maar ook de kwaliteit van de video’s, het aankoopproces en de volledige ervaring van de website. Heb jij ideeën over hoe wij onze kwaliteit nog beter kunnen maken? Dan horen we dat heel graag van je. Wij nemen elk idee serieus en bekijken altijd of implementatie van jouw idee haalbaar is. Stuur ons jouw idee.
Veelgestelde vragen
Mis geen enkele aanbieding!
Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle gratis webinars, nieuwe trainingen en voordeelacties.

Mis geen enkel nieuws!

Schrijf je nu in en blijf op de hoogte van nieuwe trainingen, gratis live webinars en kortingsacties!